tirsdag, oktober 04, 2011

Aftensmad - Paleo style

 Lynstegte vannamei rejer med masse grøntsager. 
Avocado, cocktail tomater og hjemmelavet hummus.

Farseret porre med grøntsager og hjemmelavet hummus.
 
Musakka med aubergine og æg. Friske grøntsager og mango

Wok ret med svinekød, grøntsager og kokosmælk. 
Rødkålssalat med nødder og rosiner

Kyllingesalat med massere friske grøntsager, mango og ristede pinjekerner


Når folk høre om mit lille Paleo eventyr er det første de siger "jamen hvad må du så spise?"
Jeg syntes jo at jeg må spise alt muligt godt. Her er lidt forskellige forslag til aftensmad.

1 kommentar:

Malene fra Paleolivet og Brombleberries sagde ...

Uhm, det ser godt ud. Er også selv lige startet på Paleokost for ca 3 mdr siden. Men selv om jeg ELSKER humus, er det altså IKKE Paleo kost. (Googl evt kikærter og paleo) Jeg har selv spist det en enkelt gang efter, og det er svært at sige farvel til. Men ellers synes jeg ligesom dig, at jeg får masser af skøn kost og faktisk endnu flere grønsager end før, fordi det tit er dem der erstatter det gamle. Største udfordringer er, når der serveres pastaret eller lign. hvor hovedingrediensen, er noget man ikke vil spise synes jeg.