onsdag, juni 06, 2012

SORRY!

Hej derude!
Jeg ved det er rigtig længe siden jeg har skrevet men håber i alle tænker bedre sent end aldrig. Der er sket en masse ting siden sidst. Blandt andet har jeg fået nyt job, hvilket har taget en stor del af min fritid som gidsel.

Med hensyn til Paleo så gik jeg lidt i stå lige omkring jul. Det er svært at holde fast når der er julelækkerier overalt omkring en. MEN nu er jeg i fuld sving igen. Jeg er netop hoppet på en challenge som kommer til at varer hele juni måned. Den går ud på at man skal leve strict Paleo enten 1.0, 2.0 eller 3.0. Vi har alle lagt billeder op med et måleskema så man kan se status før og efter challengen. Der er blevet lavet en gruppe på facebook "Palæo for piger". Her er der fuld gang i diskutioner, opmuntringer og massere skub bagi. Fedt med en flok tøser som har samme mål som en selv.

Når det kommer til DIY ting i mit hjem så er der også sket nogle ting. Jeg har fået lavet en super fedt New Yorker væg i min stue. Er så tilfreds. Har en masse andre små projekter i pipeline. Skal selvfølgelig nok uploade billeder af det hele.

Håber i bliver hængende lidt endnu.
/C

Ingen kommentarer: