søndag, september 18, 2011

Morgenmuffins

Jeg har fundet en fantastisk blog madEVAlution. Det er sundhedsnørd og madøre Eva Torgersen som skriver om sund Paleo mad og andre spændende ting inde for træning og sundhed.

I dag satte jeg mig for at teste et par opskrifter fra hendes side.
Den første morgenmuffins. I en Paleo kost spiser man ikke havregryn med mælk på. Det skulle jeg lige vende mig til. Men en af de ting man gerne må spise er æg. For at spare tid i hverdagen kan man lave disse fantastiske muffins.


Kom en skive bacon i hver muffinform. Sæt dem i ovnen i ca 10-15 min ved 200 grader.

 Jeg har valgt at komme spinat, gul peberfrugt, salt og peber i mine muffins.

 Pisk æggene god (ca. 1 æg pr. form) og bland det i grøntsagerne

Bag muffinsene i ovnen ved ca. 180 grader.

Så har du et lækkert nemt supplement til morgenmaden.

Ingen kommentarer: